Κυριακή 30 Δεκεμβρίου 2012

(Α)κροβάτης


Είμαι ένας ακροβάτης. Ένας ισορροπιστής.

Έτσι μ' έμαθε η ζωή.
Αναγκάστηκα; Μπορεί.

Εχω μάθει να ισορροπώ ανάμεσα στο καλό και στο κακό. Στο σωστό και στο λάθος. Στο "πρέπει" και στο "θέλω".
Απο μικρός. Έτσι με μάθανε.

Μα δε σ' αφήνουν να διαλέξεις.
Η μόνη σου επιλογή είναι να συνεχίσεις να ισορροπείς ανάμεσα σε αντίθετες έννοιες.
Ή το ένα ή το άλλο.
Δεν υπάρχει μέση οδός, δεν υπάρχει χρυσή τομή.
Άσπρο ή μαύρο.
Διαλέγεις το άσπρο - είσαι εντάξει.
Διαλέγεις το μαύρο - σε περιμένει η κρεμάλα.

Με έχουν κάνει ακροβάτη. Δεν είναι επιλογή μου.
Δεν κάνω πίσω, δε ρωτάω γιατί.
Απλά συνεχίζω ν' ακροβατώ, ν' ακροβατώ, πάνω σε σάπιο νήμα.
Έτσι έχω μάθει.
Μην ενοχλείστε κύριοι:
είν' ευχαρίστησή μου,
κάθε βραδιά εδώ,
μπροστά σας να πεθαίνω. 

Πήρα τον εύκολο δρόμο. Διάλεξα το άσπρο.
Έτσι έπρεπε.
Σε ένα μέρος όπου κανένας δεν αντιδράει, γιατί να γίνω ο πρώτος;

Έτσι λοιπόν. Θα συνεχίσω στον εύκολο δρόμο.

Ώσπoυ μια μέρα το νήμα θα σπάσει.
Και εγώ θα πέφτω, θα πέφτω, και όσο πεφτω, θ' αναρωτιέμαι.
Θ' αναρωτιέμαι γιατί.

Γιατί δεν έζησα όπως ήθελα.
Γιατί ζούσα για τους άλλους.
Γιατί συνέχισα να ακροβατώ μέχρι το τελευταίο μου, μοιραίο βήμα.

Είμαι ένας ακροβάτης. Ένας ισορροπιστης.
Έτσι μ' έμαθε η "ζωή".
Άναγκάστηκα;

(June 2009)

http://www.youtube.com/watch?v=eQ2rhPQOFfY'
http://www.youtube.com/watch?v=PJXBgbUKK5E

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου